In noiembrie, am trimis prima editie a Newsletter-ului CarpatcementCSR.ro . Cei mai multi dintre abonatii actuali sunt jurnalisti care au ales sa primeasca pe email noutati despre activitatea Carpatcement Holding. Pe langa stiri, acestia primesc lunar informatii despre proiectele de responsabilitate sociala pe care le deruleaza compania.
Reprezentantii Carpatcement si-au dorit sa initieze un dialog cu stakeholder-ii companiei (reprezentanti ai comunitatilor locale si ai autoritatilor, ONG-uri de mediu, angajati si jurnalisti).
Pe de o parte stakeholder-ii primesc pe email informatii despre companie si despre proiectele de CSR pe care le deruleaza. Pe de alta, sunt incurajati sa interactioneze cu reprezentantii companiei, propunandu-le proiecte sociale pe care Carpatcement sa le sustina.
“Newsletter-ul pe care il facem impreuna cu Selenis isi propune aceleasi obiective ca si site-ul CarpatcementCSR.ro. Sa creasca trasparenta in privinta raportarii actiunilor noastre de CSR si sa faciliteze dialogul cu publicul important pentru noi“, spune Bogdan Arnautu (foto), Manager de Comunicare al Carpatcement Holding. “Ne-am bucurat sa vedem ca, in primul rand, jurnalistii s-au aratat deschisi sa primeasca informatii despre activitatea noastra“.
Newsletter-ul CarpatcementCSR.ro va fi trimis lunar, iar echipa Selenis va face continutul editorial si se va ocupa de trimiterea si de monitorizarea fiecarei editii.
“Pentru o companie care vrea sa intre in dialog cu publicurile interesate, este foarte important sa-si creeze canale proprii de comunicare, unde sa nu mai existe medierea unui gate-keeper extern“, afirma Dragos Dehelean (foto), Directorul General al Selenis. “Pentru ca standardele internationale in privinta responsabilitatii sociale le cer companiilor sa aiba un astfel de dialog, sunt convins ca in perioada urmatoare vom vedea din ce in ce mai multe companii apeland la mediul de comunicare online“.
Aboneaza-te la Newsletter-ul CarpatcementCSR.ro