La sfarsitul lunii septembrie am lansat, impreuna cu reprezentantii Carpatcement Holding, prima platforma online de comunicare a politicii si a proiectelor de CSR a unei companii romanesti – www.carpatcementcsr.ro. Lansarea site-ului a avut loc la sediul Carpatcement din Bucharest Business Park in prezenta partenerilor proiectului si a reprezentantilor presei.
“Am decis sa folosim mediul online pentru a creste transparenta in ceea ce priveste raportarea actiunilor de responsabilitate sociala ale companiei si pentru a facilita stabilirea de noi parteneriate“, a declarat Bogdan Arnautu (foto), Manager de Comunicare al Carpatcement Holding.
Site-ul contine informatii despre viziunea si filosofia de CSR a companiei, noutati despre implicarea sociala si cele mai recente articole despre companie aparute in presa.
Pilonul principal este reprezentat de sectiunea „implicare sociala” ce are drept obiectiv informarea cu privire la protectia mediului si la programele desfasurate de Carpatcement Holding.
Site-ul contine informatii detaliate cu privire la politica de responsabilitate sociala a companiei si a celor 4 domenii in care Carpatcement Holding se implica: protectia mediului, urbanism si arhitectura, comunitati locale si actiuni umanitare.
Pentru facilitarea si eficientizarea procesului de selectie a solicitarilor de sprijin venite pe adresa companiei, site-ul contine si un ghid pentru cei interesati de obtinerea unei sponsorizari.
Avantajul major al platformei online fata de alte mijloace de comunicare il reprezinta posibilitatea actualizarii continue a informatiei cu privire la activitatile desfasurate de Carpatcement Holding. Site-ul devine astfel pentru companie un mijloc important, transparent si comod de comunicare a informatiilor catre presa, autoritati, parteneri, clienti si publicul larg.