Ozone Laboratories a lansat luni, 16 aprilie, www.presaozone.ro. Site-ul se adreseaza jurnalistilor care vor sa fie la curent cu noutatile despre activitatea companiei si a fost realizat in colaborare cu Selenis.
Reprezentantii Ozone si-au propus sa le faciliteze accesul jurnalistilor si altor publicuri direct interesate la informatii actuale despre: performantele financiare ale companiei, pregatirea si biografiile managerilor, istoricul companiei, produsele din portofoliu si proiectele de CSR pe care le desfasoara.
Jurnalistii care intra pe www.presaozone.ro au acces la o arhiva a comunicatelor din ultimii ani si pot descarca kit-uri de presa multimedia si fotografii la calitate de print. De asemenea, pot sa vada cum au reflectatat alti colegi din presa initiativele companiei.
Vizitatorii site-ului pot opta sa fie anuntati de fiecare data cand sunt publicate noutati, abonandu-se, atat prin email, cat si prin RSS.
“Transparenta in comunicare este unul din atributele Ozone iar internetul ofera un suport excelent pentru transmiterea rapida a informatiilor“, spune Florentin Scarlat, Corporate Affairs Director Ozone Laboratories. “Lansarea biroului de presa online este rezultatul mai multor luni de munca, perioada in care echipa Ozone cu sprijinul consultantilor de la Selenis a creat un instrument comprehensiv si usor de folosit, care sa permita utilizatorilor sa obtina informatii despre companie in timp real“.
Despre Ozone Laboratories
Ozone Laboratories a intrat pe piata farmaceutica din Romania in august 2001. Compania detine un larg portofoliu de produse atat din categoria medicamentelor etice (care se elibereaza pe baza de prescriptie medicala) cat si a OTC-urilor. Ozone Laboratories a incheiat pana in acest moment cinci parteneriate locale cu: Fabiol Bucuresti, Mark Pharmaceutics Iasi, Bioeel Targu Mures, Santa Brasov si Europharm, in timp ce pe plan international are parteneri pe trei continente: Europa, Asia si America de Nord.