In perioada februarie-martie 2011, prin intermediul portalului ResponsabilitateSociala.ro, agentia noastra a desfasurat o campanie care i-a implicat pe bloggerii romani, in calitatea lor de lideri de opinie, intr-un dialog despre initiativele de CSR ale companiilor. Campania s-a numit “Bilantul Responsabilitatii Sociale pe 2010”, iar anul acesta s-a aflat la cea de-a treia editie.
In cadrul campaniei, i-am invitat pe bloggeri sa-si exprime punctele de vedere despre initiativele de CSR din anul anterior si asteptarile pentru anul in curs, raspunzand printr-un articol pe site-ul lor la 4 intrebari:
- Care sunt primele 3 companii din Romania pe care le apreciezi cel mai mult pentru cum s-au implicat in societate in 2010 si de ce?
- In ce masura marile companii din Romania au raspuns in 2010 asteptarilor tale in privinta implicarii in societate?
- Ce asteptari ai de la companiile din Romania, in privinta responsabilitatii sociale, in 2011?
- Ce esti dispus sa faci pentru a le stimula pe companii sa fie mai responsabile in 2011?
Invitatia noastra a fost onorata de un numar record de 111 bloggeri. Link-urile catre raspunsurile lor pot fi gasite in pagina Bilantului.
Analiza raspunsurilor. Perceptia domeniului CSR in blogosfera
La finalul campaniei, echipa noastra a analizat raspunsurile, in cadrul unui Raport de cercetare. Acesta este disponibil online, pe ResponsabilitateSociala.ro.
Raportul ofera raspunsuri la 7 intrebari de cercetare:
- Care au fost cele mai apreciate companii pentru modul in care s-au implicat in societate, in 2010?
- Care au fost motivele pentru care bloggerii le-au apreciat pe companiile nominalizate?
- Cat de satisfacuti sunt bloggerii de modul in care s-au implicat companiile, in general, in 2010?
- Ce nemultumiri au referitor la actiunile de CSR din 2010?
- Care sunt cauzele in care si-ar dori sa investeasca companiile in 2011?
- Ce asteptari au despre modul in care ar trebui sa fie practica de CSR, in 2010?
- Ce sunt dispusi sa faca bloggerii pentru a le stimula pe companii sa fie mai responsabile in 2011?
Te invitam sa afli raspunsurile la aceste intrebari dar si alte concluzii interesante despre perceptia domeniului CSR in blogosfera romaneasca.
Citeste Raportul complet de cercetare